Contact

E-mail: info@classiccarspool.com

Veel gestelde vragen!

1) Ik heb via BANK-overschrijving betaald, maar mijn advertentie is nog niet zichtbaar?
Antwoord:

Via bankoverschrijving duurt het helaas langer voordat uw advertentie zichtbaar wordt. Dit is een automatisch systeem. Na ontvangst betaling wordt de advertentie direct actief gezet en ontvangt u een bevestigingsmail. Activatie na betaling vanuit Nederland duurt ongeveer 24 uur. Activatie van betalingen uit het buitenland (België) kunnen wel 3 tot 4 werkdagen duren.

2) Het opslaan van de advertentie werkt niet?
Antwoord:

Vaak heeft dit te maken met de grootte van de foto's. Het makkelijkste is om de foto's te verkleinen. Mocht dit dan nog steeds niet lukken, mail de foto's dan naar info@classiccarspool.com en vermeld duidelijk de categorie en om welke advertentie het gaat. Wij zullen de foto's dan zo spoedig mogelijk erbij plaatsen.

3) Mijn homepage- en/of topadvertentie is niet zichtbaar?
Antwoord:

Er zit enkele minuten vertraging in voordat een homepage- of topadvertentie zichtbaar wordt ( circa 10 minuten ). Tevens worden homepage- en topadvertenties random getoond met andere homepage- en topadvertenties.

4) Hoe kan ik mijn advertentie beheren?
Antwoord:

U kunt met uw e-mail adres en wachtwoord inloggen op www.classiccarspool.com  --> Mijn Classiccarspool. U krijgt dan een overzicht met uw advertenties. Heeft u wel een advertentie maar nog geen account. Maak dan een nieuw account aan en uw advertentie verschijnt er automatisch bij.

5) Ik krijg mijn bevestigingsmail of wachtwoord niet binnen!
Antwoord:

Classiccarspool stuurt automatische mailtjes, deze mail wordt soms door providers als spam behandeld. Vaak bij geen ontvangst zitten deze mailtjes in uw "ongewenste mail" of "spambox"